Wie we zijn

Sinds begin 2022 maken wij (samen met Syndixis en Rentalis) deel uit van de technologiepoot Zeron. In de snel veranderende syndicussector zetten wij hiermee sterker in op een versnelde digitalisering van gebouwbeheer. Syndesk buigt hiervoor terug op zijn kennis en ervaring sinds 2010.

Ons verhaal

Syndesk

Syndesk staat sinds 2010 bekend als innovatief vernieuwer in de markt van software voor gebouwbeheer. Een sterk pakket  het professioneel syndicusbeheer. Ontdek heel wat referentieklanten in Vlaanderen.

 

Rentdesk

Rentdesk biedt vastgoedverhuurders controle in alle aspecten van het verhuur van vastgoed. Creëer gemoedsrust in het verhuur van uw eigen vastgoed of dat van derden als rentmeester.

Meer weten?

Contacteer ons
Zeron

Zeron

Zeron is de nieuwe IT-partner voor elke vastgoedprofessional die mee wil met vastgoedbeheer van de toekomst. We hebben de ambitie een leiderspositie na te streven in de digitalisering van gebouwbeheer. Wij bouwen verder op de meer dan 11 jaar ervaring en in house kennis van de developer teams van de software-oplossingen Syndesk en Rentdesk. Met Syndesk 2.0 zetten we met het Dobby-communicatieplatform sterk in op een versnelling.

Waar we voor staan

Een team met ervaring

8 toegewijde professionals voor u aan het werk. Van development tot helpdesk en projectmanagement.

Dagelijkse ondersteuning

We zijn steeds bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9u00 en 17u30.

Gemakkelijk te bereiken

Onze helpdesk streeft ernaar elke beller en mailer zo goed en zo snel mogelijk een oplossing aan te reiken.

Software conform de wettelijke vereisten

Met onze software blijft u up-to-date met technologie en het wetgevend kader van VME-beheer.

Referenties

Ontdek waarom syndici vertrouwen op Syndesk

“We zijn ervan overtuigd dat door de overschakeling naar Syndesk er meer synergiën worden gecreëerd, waardoor wij onze klanten op een efficiëntere manier kunnen helpen en onze service erop vooruitgaat.”

“Syndesk heeft ons administratief beheer veel eenvoudiger gemaakt: diverse gegevens, boekhouding, agendabeheer en taakverdeling zijn gecombineerd in één pakket en zijn automatisch aan elkaar gelinkt. De software wordt regelmatig bijgewerkt en de samenwerking met hun team is aangenaam dankzij het persoonlijke contact.”

CEO Zakenkantoor De smet
Lees het volledige verhaal

“Syndesk zorgt ervoor dat ik een duidelijk en uniform overzicht heb van alle gebouwen. De implementatie van alle gegevens kost tijd maar de tijdsbesparing naderhand is een pak groter. Daarnaast staat de online-bijstand steeds ter beschikking en klaar met een oplossing.”

CEO Ace vastgoed
Lees het volledige verhaal

“Sinds wij gebruikmaken van Syndesk gaat het beheer een stuk vlotter. Syndesk innoveert permanent waardoor nieuwe technologieën geïmpliceerd worden in het pakket. Jan Louis laat syndici bovendien meedenken bij het uitbreiden van het pakket. Dit verbetert het gebruiksgemak aanzienlijk.”

Alain Labyt Het Syndichuis
Lees het volledige verhaal

“De communicatie met de helpdesk verloopt echt wel heel vlot. Syndesk is een erg gebruiksvriendelijk programma, voor mij als niet-computervriendelijk persoon. Eerlijk gezegd was ik in het begin moeilijk te overtuigen omdat ik dacht aan de uren die ik zou moeten besteden aan het leren werken met een programma, maar dit was een onterechte vrees.”

“Elke syndicussoftware claimt het ganse beheer van A tot Z. Het is pas als je doorvraagt op de typische situaties dat het betere pakket bovendrijft. En dat voelden wij meteen bij Syndesk; splitsing van kavels bij verkoop, creatie van nieuwe kavels door samenvoeging van kavels met bestemmingsverandering, herverdeling van kapitalen, een duidelijke afrekening … zijn verschillen die de sterkte van Syndesk onthullen.”

Florence Job zaakvoerder Imanex NV
Lees het volledige verhaal
Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Blijf op de hoogte van onze software-ontwikkelingen, lees actuele updates en ontdek welke voordelen Syndesk creëert.