Support

Hulp nodig? Wij helpen u.

Heeft u een vraag? Bekijk zeker de antwoorden op veelgestelde vragen.
Geen antwoord gevonden? Maak als klant een ticket aan voor onze helpdesk en volg dit zelf ook op.

Veelgestelde vragen

Zoek het antwoord op uw vraag onderaan deze pagina bij ‘onze veelgestelde vragen’.

IT hulp op afstand

Syndesk werkt met Teamviewer om jou efficiënt vanop afstand te helpen. Download hieronder de juiste versie.

Dan kan de Syndesk-servicedesk meekijken op jouw scherm.

Download Teamviewer

Ticketing voor klanten

Een melding doorgeven aan onze helpdesk? Zelf je openstaande tickets opvolgen?

Na eenmalige registratie ben je er mee vertrokken.

Log in

Veelgestelde vragen

Beheer

  • U informeert ons op voorhand van uw IT-infrastructuur en wij adviseren de beste oplossing. U kan Syndesk gebruiken via een cloud-omgeving of een terminal-server oplossing. Dit steeds volgens onze minimumsysteemvereisten.

    Standaard adviseren we een cloud-omgeving aan die u alle werkcomfort en voordelen biedt van krachtig en professioneel werken volgens een correcte standaard. Het staat u vrij deze cloud-gebruiker zelf op te zetten (volgens onze minimumvereisten) of op een eenvoudige manier met onze aangeboden oplossing te werken. Dat is de meest gemakkelijke instap op elk werkstation(s) naar keuze.

    Het cloud-gebruik garandeert op eender welke locatie veilig en krachtig werken, geen zorg over backup of antivirus, sterke uptime in dagelijkse toegang, zorgeloos werken vanop een Apple-werkstation en indien gewenst toegang via html5 browser (eender waar wereldwijd).

    Hiermee is uw Syndesk-versie ook prima voorzien voor de realtime synchronisatie naar de Dobby-assistent.

  • Wij zorgen ervoor dat u na aankoop comfortabel gestart geraakt. Na installatie wordt een opleidingsmoment ingepland en dan bent u zo vertrekken na de basisopleiding. Na enkele weken volgen voorzien wij een opvolgsessie.

    Extra opleiding kan steeds aangevraagd worden voor verdieping of voor de onboarding van nieuwe teamleden. Opleidingen vinden plaats op onze kantoorlocaties of virtueel via Teams. Een ruime handleiding is steeds up2date ter beschikking in onze e-learning omgeving.

    Valt uw kantoor onder PC 323? Dan kan het Fonds 323 een financiële tussenkomst toekennen. Neem contact op met uw sectorconsulent.

  • Gebruikt u Syndesk in de Cloud, dan wordt uw centrale database realtime bewaard. Deze cloud is een Windows-gebaseerde omgeving in een Belgisch datacenter. Zelfs als uw eigen PC of smartphone uitvalt, zijn het programma en uw database nog steeds bereikbaar.

    Gebruikt u Syndesk lokaal, dan staat u zelf in voor de back-up van uw gegevens. Onze software en uw database zijn ontwikkeld volgens de meest recente Microsoft-standaarden qua veiligheid.

Integraties

  • U gebruikt Syndesk als een all-in pakket met alle functies incluis het volledige Dobby-platform (digitale assistent).

    Een complete software met dagelijkse taken van A tot Z voor optimaal beheer van elke mede-eigendom.

    Alle functies ondersteunen uw team, laten u tijd winnen en nog efficiënter werken.

    Extra services kan u vrij gebruiken naargelang uw professionaliteit:

    1. Uitgebreidere verwerking van aankoopfacturen (OCR, Peppol en UBL) (naast onze standaard OCR-service)
    2. Zorgeloos verzenden via prior of aangetekend (online post)
    3. SMS: handige communicatie en rappels
    4. Veilig en comfortabel (tele)werken in de cloud
    5. Synchronisatie van VME-data voor beheer schadedossiers
  • In lijn met de GDPR-wetgeving beschikken wij als bedrijf over een register en hebben wij duidelijke werkregels omschreven. Deze worden toegepast van zodra uw account opgezet wordt, er een import van uw basisgegevens gebeurt, er een back-up bestaat of als onze helpdesk tussenkomt.

    Elke klantendatabase wordt bij ons voor intern gebruik geanonimiseerd en volledig verwijderd na interventie. Onze nota hierover is op aanvraag beschikbaar.

  • Syndesk is ontwikkeld op een duurzaam en sterk basisplatform wat uitbreidingen en integraties toelaat. Plug-ins voor XML-export naar boekhoudpakketten zoals Expert-M, Exact, Yuki … zijn mogelijk.

    Via de RSZ-module kan u realtime de status van leveranciers verifiëren bij FOD Financiën op het vlak mogelijke achterstal qua sociale schulden. Bovendien vergemakkelijkt de automatische synchronisatie met het Connect-platform van Keypoint uw opvolging van online schadedossiers.

IT

  • Flexibiliteit op zijn best, elk gebouw dat u toevoegt om een comfortabel beheer van A tot Z te doen krijgt een jaarlicentie aangerekend gebaseerd op het aantal kavels dat het telt.

    U bent dus meteen vertrokken met Syndesk.

    Beter zelfs, u kan de jaarlicentie op het gebouw parkeren want eigenaars betalen graag de basiskost voor de Dobby-voordelen.

    Uw verbruik evolueert mee met uw portefeuille. En ja, prima dus als uw beheerportefeuille cyclisch beweegt.

    Dezelfde flexibiliteit vindt u terug in het extra ondersteunende services zoals cloud, online post, OCR/Peppol factuurverwerking of SMS. U betaalt enkel wat u verbruikt en kan schaalbaar werken.

  • SMS is een handig medium om eigenaarshuurders of leveranciers snel te bereiken. Dit voor zowel dagelijkse communicatie als bij het versturen van rappels. U koopt simpelweg bundels van SMS-eenheden (vrij verbruik in tijd) en u kan van start. Wij zorgen ervoor dat de service actief wordt in uw pakket. Vanaf dan gebeurt alles automatisch.

  • Met Excel-bestanden importeren wij al uw basisgegevens. Dit betreft alle informatie van gebouw, kavels, eigenaarshuurders en leveranciers. Wij importeren historische overzichten, geen financiële of boekhoudkundige gegevens. Een openingsbalans voor elk gebouw zet u eenvoudigweg zelf op.

  • Syndesk wordt standaard in een Windows-omgeving (Windows 10) aangeboden, maar met Apple kan er ook gewerkt worden. Afhankelijk van uw IT bieden wij hiervoor de best mogelijke oplossing aan. Met ons cloud abonnement en een Parallels-licentie werkt u vlot. Vermeld dit zeker bij uw aanvraag.

Web & apps

  • Syndesk groeit flexibel mee met uw beheerportefeuille, u betaalt enkel voor de gebouwen die u actief beheert.

    De digitale Dobby-assistent is altijd standaard inbegrepen (multiplatform: web én app).

    Per gebouw wordt jaarlijks een licentie aangerekend die berekend is op het totaal aantal kavels in de VME. Hiervoor krijgt u een all-in pakket met alle functies. Voor elk type VME is er een maandtarief dat jaarlijks verrekend wordt.

    De enige andere kosten zijn het (vrijblijvende) gebruik van extra ondersteunende services zoals een volledige cloud-omgeving, fysieke post online verzenden, maximale digitale verwerking van leveranciersfacturen via OCR/Peppol of sms-communicatie.

  • Syndesk is gebruiksvriendelijk en geeft daardoor een uitstekend werkcomfort. Met de opleiding en onze ruime handleiding beschikt u over alle nodige kennis.

    Heeft u toch nog een vraag dan is onze helpdesk alle werkdagen bereikbaar van 9u00 t.e.m. 17u00. Dit via e-mail op [email protected] of op het nummer 014 28 54 93.

  • Als u met een lokale versie van Syndesk werkt, heeft u geen internetverbinding nodig. Enkel wanneer u in de cloud werkt heeft u een actieve verbinding nodig.

Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Blijf op de hoogte van onze software-ontwikkelingen, lees actuele updates en ontdek welke voordelen Syndesk creëert.