Homepage syndesk.png

Onze klantervaringen

Wij delen graag de mening en feedback van klanten die dagelijks ons softwarepakket gebruiken. Op die manier beheren zij namelijk meer gebouwen in minder tijd. Volgende kantoren delen hun mening en gebruikservaring:

"Allesomvattend programma"

Al enkele jaren waren we op zoek naar een allesomvattend programma om én ons rendement én onze klantentevredenheid te verhogen. Syndesk komt tegemoet aan beide vereisten! Onze medewerkers zijn in de wolken omwille van het gebruiksgemak en de snelle en accurate opvolging van de helpdesk.

 

-  Jalo vastgoedbeheer (Oevel-Antwerpen)

"Syndesk heeft ons administratief beheer veel eenvoudiger gemaakt"

Syndesk heeft ons administratief beheer veel eenvoudiger gemaakt: diverse gegevens, boekhouding, agendabeheer en taakverdeling zijn gecombineerd in één pakket en zijn automatisch aan elkaar gelinkt. De software wordt regelmatig bijgewerkt en de samenwerking met hun team is aangenaam dankzij het persoonlijke contact.

 

 - Zakenkantoor De Smet (Eekloo)

"Na enkele miskopen hebben we eindelijk met Syndesk een optimale oplossing in huis."

Als syndicus waren wij reeds lang op zoek naar een praktisch softwarepakket voor ons boekhoudkundig beheer. Na enkele "miskopen" hebben we eindelijk met Syndesk een optimale oplossing in huis. Het biedt ons een sterk boekhoudkundig pakket plus maximale administratieve ondersteuning. Aanpassingen die het nog beter maken, worden steeds vlot met hun team besproken en uitgevoerd.

 

- Pro-Plan bvba (Vilvoorde)

"Duidelijk en uniform overzicht van alle gebouwen"

Syndesk zorgt ervoor dat ik een duidelijk en uniform overzicht heb van alle gebouwen. De implementatie van alle gegevens kost tijd maar de tijdsbesparing naderhand is een pak groter. Daarnaast staat de online-bijstand steeds ter beschikking en klaar met een oplossing.

 

- ACE Vastgoed (Zelzate)

"Beheer van gebouwen een stuk vlotter ondanks de bijkomende verplichtingen"

Sinds wij gebruikmaken van Syndesk gaat het beheer van de gebouwen een stuk vlotter ondanks de bijkomende verplichtingen sinds 01/09/2010, die perfect geïntegreerd zijn in het pakket. Bij het ontwikkelen van de software werd uitvoerig geluisterd naar de noden van syndici. Netropolix biedt ook een uitstekende service.

 

- Syndicus Labyt (Oostende)

"Syndesk is een erg gebruiksvriendelijk programma, voor mij als niet-computervriendelijk persoon"

De communicatie met de helpdesk verloopt echt wel heel vlot. Syndesk is een erg gebruiksvriendelijk programma, voor mij als niet-computervriendelijk persoon. Eerlijk gezegd was ik in het begin moeilijk te overtuigen omdat ik dacht aan de uren die ik zou moeten besteden aan het leren werken met een programma, maar dit was een onterechte vrees.

 

I2P bvba (Antwerpen)

"Onze zoektocht naar een dynamische, correcte en overzichtelijke software bracht ons bij Syndesk."

Onze zoektocht naar een dynamische, correcte en overzichtelijke software bracht ons bij Syndesk. De professionele aanpak, pre- en after sales zijn voor ons even belangrijke aspecten als de gebruiksvriendelijkheid en de look van het pakket. Wij zijn dan ook tevreden over onze beslissing.

 

- Pierco Consulting (Landen/Hasselt)