Homepage syndesk.png
functies-01.png

 

HANDIGE FUNCTIES

VAN A TOT Z

 

prijs-01.png

 

BETAALBAAR

& SCHAALBAAR

 

demo-01.png

 

EENVOUDIG IN GEBRUIK

& TIJDBESPAREND

 

 

Meer gebouwen in minder tijd?

Een belofte die Syndesk waarmaakt als totaalpakket voor de syndicus van vandaag. Met onze software als centraal platform zijn al uw gegevens overzichtelijk beschikbaar en gemakkelijk terug te vinden. Dankzij de eenvoudige navigatie en maximaal gebruik van 1-muis-klik acties werkt u snel en efficiënt.

 

Syndesk biedt handige functies en gebruiksgemak voor alle taken van A tot Z in uw dagelijks beheer. Waar nuttig zijn taken geautomatiseerd en dient u enkel na te kijken en te bevestigen. Of het nu gaat over dagelijkse administratie, boekhoudkundige handelingen, taakbeheer, heldere communicatie tot en met de voorbereiding van uw AV of het opmaken van afrekeningen.

Algemeen beheer-01-01.png

Dagelijks beheer zonder zorgen

Beheer al uw gebouwen in Syndesk en werk sneller door efficiënter met uw werktijd om te gaan. De juiste informatie op de voorgrond en details op de achtergrond. Alle gegevens op één plaats waarin verschillende gebruikers samenwerken en uw beheer sterk geautomatiseerd is.

 

Syndesk denkt vooruit met het gebruik van nieuwe technologische toepassingen. Daar waar nuttig en haalbaar automatiseren wij dagelijkse handelingen. Ontdek de voordelen van semi-automatische factuurverwerking, volledig AV-beheer met draadloze stemtechnologie of een hybride vergadervorm of zelfs een verregaand webplatform voor mede-eigenaars.

Boekhoudkundig beheer.png

Uw cijferwerk 100% tot achter de komma

Alles onder controle in de volledige boekhouding van elke VME. Vertrekkend van de digitale verwerking van aankoopfacturen, de automatische opmaak van opvragingen, uitgebreid kapitaalbeheer, een optimale flow voor verkoop en notarisbrief, automatische boeking van erelonen en rappelopbrengsten tot de opmaak van uw eigen prestatiefacturen. Geniet van ruime en heldere rapporten van alle boekhoudkundige handelingen. Ken uw dossier en uw cijferwerk.

Financieel beheer.png

Weet waar geld heen gaat

Wij geloven in digitaal als het nieuwe normaal. Optimaliseer uw financieel beheer voor zowel alle inkomende als uitgaande betalingen. Maak gebruik van de semi-automatische verwerking van digitale bankverrichtingen. Realiseer eenvoudig uitgaande betalingen voor elke leverancier of eigenaar. Dit met een vlotte koppeling met Isabel, Codabox of uw online banking.

Technisch beheer-01.png

Taken en onderhoud prima opgevolgd

Wie is waar mee bezig? Op welke leverancier wachten we? Welk gebouw heeft interventie of keuring nodig? Dergelijke vragen worden in het taakbeheer en met de technische fiche in kaart gebracht om van daaruit gestructureerd te werk te gaan. Zie in één oogopslag welke taken of actiepunten openstaan. Communiceer helder naar eigenaars en leveranciers. Maak bestelbonnen op, voeg documenten toe, beheer watertellers en meer. Met Syndesk verliest u geen enkele melding uit het oog.

Communicatie.png

Communiceer snel via diverse media

Beheer uw communicatie met behulp van verschillende kanalen: van klassieke post en aangetekende brieven tot e-mails, sms en web. Breng snel boodschappen naar eigenaars, huurders, teamleden of leveranciers. Maak gebruik van semi-automatische flows voor communicatie in verband met afrekeningen, AV-planning, rappels of meldingen. Met 1-muisklik-acties verzendt u documenten en houdt u mensen op de hoogte. Dit naar ieders voorkeur. 

web.png

Online rules: web en app

Creëer een beveiligde online front office voor de mede-eigenaars. Maak gebruik van de automatische synchronisatie vanuit Syndesk naar dit webplatform. Met één muisklik publiceert u documenten, nieuwsberichten of status-updates van lopende taken. Verhoog de participatie van eigenaars door online peilingen te organiseren. Laat hen hun eigen financiële overzicht opvolgen en hun profielgegevens (met huurder-info) beheren. Onze mobiele app zorgt ervoor dat uzelf alle VME-gegevens bij de hand hebt, waar u ook bent.

Innovatie.png

Wees continu mee met vernieuwing

  • Budgetbeheer: eenvoudig opmaken en aftoetsen
  • Draadloos stemmen in vergaderingen (stemkastjes)
  • Transparant beheer van nieuwbouw en verkopen
  • Gedetailleerde huurdersverdeling + afrekening
  • SMS-communicatie in algemene communicatie en rappels
  • Sleutelbeheer met barcode
  • Uitgebreid rappelbeheer met verwijlintrest/schadebeding
  • Communiceer in 3 talen (NL/FR/EN)
  • Realtime koppeling naar RSZ-check (FOD)
  • Schadebeheer via Keypoint-synchronisatie
  • Virtuele vergaderingen (stem online + hybrid)

Hoe zit Syndesk technisch in elkaar?

Als Microsoft-gebaseerde software profiteert u van een duurzaam platform en dito technische omgeving. Dit betekent dat courante business-standaarden en recente Microsoft-toepassingen geïntegreerd zijn waar nuttig.

 

Syndesk kan op verschillende manieren geïnstalleerd worden in diverse kantooromgevingen. Dit varieert van een puur lokale installatie op een werkstation of laptop tot een volwaardige server-omgeving of volledig in de Cloud.

Een Office365-koppeling geeft maximaal comfort voor uw email communicatie.

Met een Windows 10-omgeving bent u meteen vertrokken, ook als Apple-gebruiker.

 

De webomgeving voor mede-eigenaars is gebouwd volgens de meest recente development-standaarden en beveiliging. Https-certificatie en 2-staps authenticatie verhogen de dagelijkse gebruiksveiligheid.

  • Productieversie: 3.2
  • Programmatietaal: C#.NET
  • Database: SQL 2016/2017
  • Schijfruimte: 3GB
  • CPU: intel I5 of I7
  • RAM-geheugen: 16GB
  • Schermresolutie: minimum 1280x1024
  • Besturingssysteem PC:
    • Windows Server 2019 Datacenter of Standard (64 bit)
    • Windows Server 2016 Datacenter of Standard (64 bit)
    • Windows Server 2012 R2 Datacenter of Standard (64 bit)
    • Windows 10 Professional (32 bit en 64 bit) v 1803

Meer gebouwen in minder tijd?

Een belofte die Syndesk waarmaakt als totaalpakket voor de syndicus van vandaag. Met onze software als centraal platform zijn al uw gegevens overzichtelijk beschikbaar en gemakkelijk terug te vinden. Dankzij de eenvoudige navigatie en maximaal gebruik van 1-muis-klik acties werkt u snel en efficiënt.

 

Syndesk biedt handige functies en gebruiksgemak voor alle taken van A tot Z in uw dagelijks beheer. Waar nuttig zijn taken geautomatiseerd en dient u enkel na te kijken en te bevestigen. Of het nu gaat over dagelijkse administratie, boekhoudkundige handelingen, taakbeheer, heldere communicatie tot en met de voorbereiding van uw AV of het opmaken van afrekeningen.

Algemeen beheer-01-01.png

Dagelijks beheer zonder zorgen

Beheer al uw gebouwen in Syndesk en werk sneller door efficiënter met uw werktijd om te gaan. De juiste informatie op de voorgrond en details op de achtergrond. Alle gegevens op één plaats waarin verschillende gebruikers samenwerken en uw beheer sterk geautomatiseerd is.

 

Syndesk denkt vooruit met het gebruik van nieuwe technologische toepassingen. Daar waar nuttig en haalbaar automatiseren wij dagelijkse handelingen. Ontdek de voordelen van semi-automatische factuurverwerking, volledig AV-beheer met draadloze stemtechnologie of een hybride vergadervorm of zelfs een verregaand webplatform voor mede-eigenaars.

Boekhoudkundig beheer.png

Uw cijferwerk 100% tot achter de komma

Alles onder controle in de volledige boekhouding van elke VME. Vertrekkend van de digitale verwerking van aankoopfacturen, de automatische opmaak van opvragingen, uitgebreid kapitaalbeheer, een optimale flow voor verkoop en notarisbrief, automatische boeking van erelonen en rappelopbrengsten tot de opmaak van uw eigen prestatiefacturen. Geniet van ruime en heldere rapporten van alle boekhoudkundige handelingen. Ken uw dossier en uw cijferwerk.

Financieel beheer.png

Weet waar geld naartoe gaat

Wij geloven in digitaal als het nieuwe normaal. Optimaliseer uw financieel beheer voor zowel alle inkomende als uitgaande betalingen. Maak gebruik van de semi-automatische verwerking van digitale bankverrichtingen. Realiseer eenvoudig uitgaande betalingen voor elke leverancier of eigenaar. Dit met een vlotte koppeling met Isabel, Codabox of uw online banking.

Technisch beheer-01.png

Taken en onderhoud prima opgevolgd

Wie is waar mee bezig? Op welke leverancier wachten we? Welk gebouw heeft interventie of keuring nodig? Dergelijke vragen worden in het taakbeheer en met de technische fiche in kaart gebracht om van daaruit gestructureerd te werk te gaan. Zie in één oogopslag welke taken of actiepunten openstaan. Communiceer helder naar eigenaars en leveranciers. Maak bestelbonnen op, voeg documenten toe, beheer watertellers en meer. Met Syndesk verliest u geen enkele melding uit het oog.

Communicatie.png

Communiceer snel via diverse media

Beheer uw communicatie met behulp van verschillende kanalen: van klassieke post en aangetekende brieven tot e-mailssms en web. Breng snel boodschappen naar eigenaars, huurders, teamleden of leveranciers. Maak gebruik van semi-automatische flows voor communicatie in verband met afrekeningen, AV-planning, rappels of meldingen. Met 1-muisklik-acties verzendt u documenten en houdt u mensen op de hoogte. Dit naar ieders voorkeur. 

web.png

Online rules: web en app

Creëer een beveiligde online front office voor de mede-eigenaars. Maak gebruik van de automatische synchronisatie vanuit Syndesk naar dit webplatform. Met één muisklik publiceert u documenten, nieuwsberichten of status-updates van lopende taken. Verhoog de participatie van eigenaars door online peilingen te organiseren. Laat hen hun eigen financiële overzicht opvolgen en hun profielgegevens (met huurder-info) beheren. Onze mobiele app zorgt ervoor dat uzelf alle VME-gegevens bij de hand hebt, waar u ook bent.

Innovatie.png

Wees continu mee met vernieuwing

  • Budgetbeheer: eenvoudig opmaken en aftoetsen
  • Draadloos stemmen in vergaderingen (stemkastjes)
  • Transparant beheer van nieuwbouw en verkopen
  • Gedetailleerde huurdersverdeling + afrekening
  • SMS-communicatie in algemene communicatie en rappels
  • Sleutelbeheer met barcode
  • Uitgebreid rappelbeheer met verwijlintrest/schadebeding
  • Communiceer in 3 talen (NL/FR/EN)
  • Realtime koppeling naar RSZ-check (FOD)
  • Schadebeheer via Keypoint-synchronisatie
  • Virtuele vergaderingen (stem online + hybrid)

Hoe zit Syndesk technisch in elkaar?

Als Microsoft-gebaseerde software profiteert u van een duurzaam platform en dito technische omgeving. Dit betekent dat courante business-standaarden en recente Microsoft-toepassingen geïntegreerd zijn waar nuttig.

 

Syndesk kan op verschillende manieren geïnstalleerd worden in diverse kantooromgevingen. Dit varieert van een puur lokale installatie op een werkstation of laptop tot een volwaardige server-omgeving of volledig in de Cloud.

Een Office365-koppeling geeft maximaal comfort voor uw email communicatie.

Met een Windows 10-omgeving bent u meteen vertrokken, ook als Apple-gebruiker.

 

De webomgeving voor mede-eigenaars is gebouwd volgens de meest recente development-standaarden en beveiliging. Https-certificatie en 2-staps authenticatie verhogen de dagelijkse gebruiksveiligheid.

  • Productieversie: 3.2
  • Programmatietaal: C#.NET
  • Database: SQL 2016/2017
  • Schijfruimte: 3GB
  • CPU: intel I5 of I7
  • RAM-geheugen: 16GB
  • Schermresolutie: minimum 1280x1024
  • Besturingssysteem PC:
    • Windows Server 2019 Datacenter of Standard (64 bit)
    • Windows Server 2016 Datacenter of Standard (64 bit)
    • Windows Server 2012 R2 Datacenter of Standard (64 bit)
    • Windows 10 Professional (32 bit en 64 bit) v 1803