Kies voor extra tijdwinst en comfortabeler werken dankzij de verschillende packs. Elk pack bevat bevat een reeks aanvullende modules voor uw Syndesk-versie. Met elk pack kan u specifieke taken automatiseren en uw werkefficiëntie verhogen.
Eenmalig € 500 + jaarlijks onderhoud € 115/maand
Geef mede-eigenaars toegang tot een webomgeving waar zij veilig kunnen inloggen en diverse functies kunnen gebruiken. Download van documenten, lezen van nieuwsberichten, raadplegen van hun financieel saldo doorgeven van meldingen, updaten van hun eigen basisprofiel + actualisatie van hun huurdersinformatie.
Al uw basisgegevens van gebouwen, leveranciers, eigenaars en taken bij de hand eender waar en wanneer buiten kantoor. Swipe en kijk gegevens snel in, bel of e-mail. Voeg op locatie anytime een taak toe.
Maak gebruik van sms-boodschappen voor snelle algemene of individuele communicatie in het kader van vergaderingen of meldingenbeheer. Stuur rappelboodschappen uit eigenaars.
Geen gedoe meer met uw briefwisseling voor de post. Via 1 muisklik zorgt Syndesk ervoor dat bijvoorbeeld de AV-agenda, rappelbrieven of andere documenten automatisch doorgestuurd worden voor afdruk, enveloppering, frankering en verzending via Bpost. Dit zowel proir en/of aangetekend. U hoeft er uw kantoor niet meer voor uit.
Eenmalig € 750 + jaarlijks onderhoud € 152/maand
U scant alle aankoopfacturen naar een centrale map of trekt facturen volledig digitaal binnen (Peppol). Deze worden automatisch opgehaald door Syndesk via een veilige verbinding. Alle facturen krijgt u dag +2 max. 100% digitaal terug én semi-automatisch verwerkt in Syndesk. Er rest je enkel nog een snelle controle te doen. Profiteer van de trend inzake volledige elektronische facturatie (Peppol). Deze worden rechtstreeks digitaal binnengetrokken in Syndesk en hiermee wordt uw papieren scanning volledig omzeild. Besteed enkel tijd aan uitzonderingen.
Stel per gebouw uw ereloon in en laat dit automatisch aanrekenen. Syndesk genereert en boekt uw aankoopfactuur voor het gebouw.
Laat aangerekende rappelkosten automatisch tegenboeken op uw syndicusfactuur. Syndesk maakt deze factuur on-the-fly (in een apart dagboek) + boekt deze zelf tegen op de betrokken 6-rekening in de VME.
Genereer automatisch bij verkoop uw inlichtingfiche (via mailmerge) voor de notaris en stuur wettelijke bijlagen mee (AV verslagen, balans en afrekening). Creëer een welkombrief voor de nieuwe eigenaar + een opvraging van diens kapitaalinleg.
Geef extra service aan eigenaars met een huurder in hun kavel. U kan voortaan eenvoudigweg specifieke kosten, in de betrokken perioden en in de juiste verhouding eigenaar/huurder verrekenen. U kan als syndicus een prima aanzet doet en kan de wettelijke verdelingsregels hanteren. Een meerwaarde in uw service.
Maak een budget op voor uw AV en bereken nieuwe bedragen per eigenaar voor automatische opvraging. Volg doorheen uw boekjaar met dit overzicht hoe uw boekingen ervoor staan en waar u boven budget werkt.
Eenmalig € 500 + jaarlijks onderhoud € 45/maand
Bekijk en overloop in 1 oogopslag alle bankrekeningen van alle gebouwen en scroll doorheen alle geboekte aankoopfacturen. Vink aan welke leveranciers betaald zullen worden of niet. Win tijd en maak 1 betalinsgenveloppe.
Bereken met 1 klik rappels over gebouwen en krijg alle rappelstatussen te zien. U kan de status wijzigen, kosten laten berekenen en alle brieven automatisch laten verzenden.
Eenmalig € 500 + jaarlijks onderhoud € 45/maand
Beheer alle lopende zaken in uw team & met uw leveranciers + communiceer meer in detail via het web naar eigenaars. Publiceer de status van taken naar het web, laat automatisch emails & reminders rondsturen naar uw collega's in uw kantoor en maak een overzichtelijke briefing voor uw leveranciers.
Beheer centraal op gebouwniveau al uw contracten en technische afspraken met leveranciers. Vind alle technische parameters en afspraken qua contracten, polishernieuwingen, codes, …snel terug.
Kies voor extra tijdwinst en comfortabeler werken dankzij de verschillende packs. Elk pack bevat een reeks aanvullende modules voor uw Syndesk-versie. Met elk pack kan u specifieke taken automatiseren en uw werkefficiëntie verhogen.
Eenmalig € 500 + jaarlijks onderhoud € 115/maand
eenmalig € 150 + onderhoud/maand afhankelijk van licentie
Geef mede-eigenaars toegang tot een webomgeving waar zij veilig kunnen inloggen en diverse functies kunnen gebruiken. Download van documenten, lezen van nieuwsberichten, raadplegen van hun financieel saldo doorgeven van meldingen, updaten van hun eigen basisprofiel + actualisatie van hun huurdersinformatie.
eenmalig € 95 + €9/maand
Al uw basisgegevens van gebouwen, leveranciers, eigenaars en taken bij de hand eender waar en wanneer buiten kantoor. Swipe en kijk gegevens snel in, bel of e-mail. Voeg op locatie anytime een taak toe.
Maak gebruik van sms-boodschappen voor snelle algemene of individuele communicatie in het kader van vergaderingen of meldingenbeheer. Stuur rappelboodschappen uit eigenaars.
Geen gedoe meer met uw briefwisseling voor de post. Via 1 muisklik zorgt Syndesk ervoor dat bijvoorbeeld de AV-agenda, rappelbrieven of andere documenten automatisch doorgestuurd worden voor afdruk, enveloppering, frankering en verzending via Bpost. Dit zowel proir en/of aangetekend. U hoeft er uw kantoor niet meer voor uit.
Eenmalig € 750 + jaarlijks onderhoud € 152/maand
U scant alle aankoopfacturen naar een centrale map of trekt facturen volledig digitaal binnen (Peppol). Deze worden automatisch opgehaald door Syndesk via een veilige verbinding. Alle facturen krijgt u dag +2 max. 100% digitaal terug én semi-automatisch verwerkt in Syndesk. Er rest je enkel nog een snelle controle te doen. Profiteer van de trend inzake volledige elektronische facturatie (Peppol). Deze worden rechtstreeks digitaal binnengetrokken in Syndesk en hiermee wordt uw papieren scanning volledig omzeild. Besteed enkel tijd aan uitzonderingen.
Stel per gebouw uw ereloon in en laat dit automatisch aanrekenen. Syndesk genereert en boekt uw aankoopfactuur voor het gebouw.
Laat aangerekende rappelkosten automatisch tegenboeken op uw syndicusfactuur. Syndesk maakt deze factuur on-the-fly (in een apart dagboek) + boekt deze zelf tegen op de betrokken 6-rekening in de VME.
Genereer automatisch bij verkoop uw inlichtingfiche (via mailmerge) voor de notaris en stuur wettelijke bijlagen mee (AV verslagen, balans en afrekening). Creëer een welkombrief voor de nieuwe eigenaar + een opvraging van diens kapitaalinleg.
Geef extra service aan eigenaars met een huurder in hun kavel. U kan voortaan eenvoudigweg specifieke kosten, in de betrokken perioden en in de juiste verhouding eigenaar/huurder verrekenen. U kan als syndicus een prima aanzet doet en kan de wettelijke verdelingsregels hanteren. Een meerwaarde in uw service.
Maak een budget op voor uw AV en bereken nieuwe bedragen per eigenaar voor automatische opvraging. Volg met dit overzicht doorheen uw boekjaar hoe uw boekingen ervoor staan en waar u boven budget werkt.
Eenmalig € 500 + jaarlijks onderhoud € 45/maand
Bekijk en overloop in één oogopslag alle bankrekeningen van alle gebouwen en scroll doorheen alle geboekte aankoopfacturen. Vink aan welke leveranciers betaald zullen worden of niet. Win tijd en maak één betalinsgenveloppe.
Bereken met één klik rappels over gebouwen en krijg alle rappelstatussen te zien. U kan de status wijzigen, kosten laten berekenen en alle brieven automatisch verzenden.
Eenmalig € 500 + jaarlijks onderhoud € 45/maand
Beheer alle lopende zaken in uw team & met uw leveranciers + communiceer meer in detail via het web naar eigenaars. Publiceer de status van taken naar het web, laat automatisch emails & reminders rondsturen naar uw collega's in uw kantoor en maak een overzichtelijke briefing voor uw leveranciers.
Beheer centraal op gebouwniveau al uw contracten en technische afspraken met leveranciers. Vind alle technische parameters en afspraken qua contracten, polishernieuwingen, codes … snel terug.
Prijzen zijn excl. BTW, incl. Recupel en andere bijdragen