Homepage syndesk.png

Keypoint & Syndesk slaan de handen in elkaar

Linkedinblog.png
Mail-01.png
Blogfoto Keypoint.jpg

Wie is Keypoint

Keypoint is de digitale assistent voor alle partijen die een beslissingsbevoegdheid hebben over herstellingen en onderhoud aan gebouwen, het beheer van deze dossiers en de communicatie er omheen. Via een digitaal samenwerkingsplatform worden alle betrokken partijen gekoppeld en wordt dossierbeheer sterk geautomatiseerd en efficiënter. Een dossier wordt zo digitaal, transparant en relevant op het juiste moment én dat voor iedereen. Hiervoor bouwt Keypoint ook tal van koppelingen met beheersoftware uit de respectievelijke doelmarkten. Daarnaast beheert de onderneming ook haar eigen herstelnetwerk over heel België die alle types van opdrachten kan herstellen, zowel binnen als buiten de verzekeringen. Tot slot biedt de onderneming via de Keypoint Community ook gratis ondersteuning aan syndici via haar partners voor het bekomen van EPC attesten, technische audits en dergelijke meer.

Wie is Syndesk?

Syndesk is onderdeel van het overkoepelend Kempisch IT-bedrijf Netropolix dat zich focust op cloudservices, infrastructuur en software. Syndesk vernieuwt reeds meer dan 10 jaar de markt van professioneel syndicusbeheer aan de hand van een sterk pakket voor mede-eigendom met heel wat referentieklanten over heel Vlaanderen. Als syndicus biedt Syndesk u handige functies en gebruiksgemak voor alle taken van A tot Z in uw dagelijks beheer. Waar nuttig zijn taken geautomatiseerd en dient u enkel na te kijken en te bevestigen, ongeacht het feit of het gaat over dagelijkse administratie, boekhoudkundige handelingen, taakbeheer, heldere communicatie tot en met de voorbereiding van uw AV of het opmaken van afrekeningen.

Wat houdt de samenwerking in?

Keypoint en Syndesk hebben een koppeling gebouwd tussen hun respectievelijke platformen die de syndicus in de mogelijkheid stelt om de informatie (VME’s, mede-eigenaars, …) die nodig is om op het platform ‘Connect’ een schadedossier af te handelen, op te halen uit het beheerpakket van Syndesk zodat de schadeaangifte voor de syndicus hoofdzakelijk geautomatiseerd wordt. Omgekeerd zullen de statusupdates met betrekking tot de schadedossiers steeds terugvloeien naar Syndesk waar het dossier makkelijk opgevolgd kan worden door de syndicus.

Ook interessant

content-view-module.png

Pers

Syndesk en Keypoint slaan de handen in elkaar

Handel eenvoudig schadedossiers af dankzij de koppeling tussen beide platformen

Nieuw!

Veilig en snel: Syndesk via de cloud

Geniet van enorm gebruiksgemak en een vlotte verbinding in de cloud.

Nieuw!

Nieuwe lay-out en extra functies

De webomgeving voor mede-eigenaars werd in een nieuw kleedje gestoken en biedt een up-to-date lay-out gecombineerd met een verhoogd gebruiksgemak.

Nieuw!

Afrekening aan de huurder

Bij aanmaak van de afrekening komt de huurdersafrekening ter beschikking en kunt u dit meezenden naar de eigenaar.

Nieuw!

Syndesk in de cloud

Uw database, nu veilig in de cloud dankzij Syndesk.

Pers

Netropolix lanceert online platform voor Syndesk

Syndesk presenteert online platform voor algemene vergaderingen.

Nieuw!

Uitgebreide boekpatronen & EAN-nummers

Zet op voorhand in op gedetailleerde verdelingen op kostenrekeningen en bespaar tijd!

Nieuw!

Automatische boeking facturen rappelopbrengst

Syndesk maakt het mogelijk per gebouw en periodiciteit uw eigen factuur voor het recupereren van de rappelkosten automatisch aan te maken en in te boeken.

Nieuw!

Centralisatiebalans geeft eigenaars extra comfort

Exporteer een vereenvoudigde balans!

Nieuw!

Factureer uw softwarekost naar uw gebouwen

Voortaan maakt onze administratie het mogelijk dat wij uw softwarekost factureren op elke VME.

Nieuw!

Afrekening aan eigenaar verbeterd

Bespaar op bankboekingen en specifieke rappels.

Blog

Automatisch factureren met PEPPOL

Netropolix is een toegangspoort tot het PEPPOL netwerk. Ontdek het hier.

Nieuw!

Integratie met E-ID lezer

Lees snel en eenvoudig basisgegevens in dankzij de E-ID lezer

Blog

Rentdesk: onmisbaar voor wie vastgoed verhuurt

Met Rentdesk-software ervaart u gemoedsrust en bespaart u tijd! Alles onder controle dus!

Nieuw!

Website mede-eigenaars uitgebreid

Publiceer naderende events en zet enquêtes op.

Nieuw!

Verzonden e-mails netjes bijhouden

Roep op elk moment verzonden e-mails weer op.

Pers

Lancering Rentdesk

Met Rentdesk lanceert Netropolix een verhuursoftware voor rentmeesters en eigenaars. Ontdek hier meer.

Nieuw!

Scan stembiljetten op vergadering

Scan uw stembiljet in en Syndesk berekent het eindresultaat.

Nieuw!

Automatiseer ereloonfacturatie

Stel uw ereloonberekening in per gebouw! Snel en makkelijk!

Nieuw!

Perfecte opvolging e-mails

Vanaf nu worden alle verzonden e-mails netjes bijgehouden.

Nieuw!

Automatische verrekening kosten & erelonen

Bespaar nog meer tijd dankzij de automatische verrekening van vaste kosten.

Nieuw!

Rappelbeheer in detail

Volg elke rappelsituatie tot in detail op dankzij de nieuwe functies in Syndesk.

Nieuw!

Eigenaarsweb uitgebreid

Eigenaars kunnen nu ook online meldingen doorgeven.

Nieuw!

Manueel stemmen op AV

Geef stemmen manueel in en bewerk ze.

Nieuw!

Website eigenaars geüpdatet

Publiceer nieuwsberichten nu zowel publiek als privé.

Nieuw!

Mobiele app beschikbaar!

Raadpleeg op eender welke locatie uw database met de Syndesk app!

Nieuw!

Nog sneller stemmen tellen

Het scannen van A4 stembiljetten is nu een feit!