Beheer meer gebouwen in minder tijd

Geniet van efficiënt VME-beheer dankzij een sterke inzet op
digitalisering van uw dagelijkse handelingen.
Bespaar tijd en werk comfortabeler.

Syndesk 2.0

Software waarmee u efficiënter kan werken voor een optimale service naar uw mede-eigenaars.

Optimale synchronisatie met het digitale Dobby-platform. Zowel jij als syndicus én mede-eigenaars hebben voortaan een handig communicatietool op zak.

Sneller oplossen van meldingen binnen de VME, taken aan leveranciers, delen van documenten, saldo consultatie, nieuws, …

En het nieuwe instrument (web én app) dat hybride of volledig digitale algemene vergaderingen mogelijk maakt.

Lees het volledige verhaal
Waarom syndesk?

Je haalt er meer uit …

Omdat je tijd wint en die kan toewijzen aan taken die echt het verschil maken.

Ontdek alle voordelen

Win tijd en werk efficiënter

Maximale inzet op automatisatie die dagelijks werken ondersteunt.

Optimale communicatie voor & naar iedereen

Gebruik het Dobby-platform met zijn web en mobiele app als handig instrument.

 

Beheer van A tot Z met details

Volledig beheer met aandacht voor alle typische uitzonderingen.

 

Gebruiksgemak door 1 muisklik-acties

Vind uw weg in de software dankzij eenvoudige werkvensters en minimale kliks.

Dobby

dashboard
documents
Issues
notification settings
notifications
Property detail
Property tenant
Syndicus building
Syndicus dashboard
syndicus issue
syndicus owners
syndicus supplier
syndicus taak
syndicus tenant
transactions
dashboard dark
Functies

Alles wat u nodig heeft

Dagelijks beheer zonder zorgen

De juiste informatie op de voorgrond en details op de achtergrond. 1 pakket multi-user.

Uw cijferwerk tot 100% achter de komma

Alles onder controle in dubbele boekhouding. Geniet van leesbare en heldere rapporten.

Weet hoe & waar geld beweegt

Verwerk semiautomatisch alle typen van betalingen dankzij Codabox, Isabel of online banking.

Hybride of digitaal vergaderen

Mee met vergaderen van de toekomst; combineer fysieke AV’s met het web én de mobiele app.

Dobby: ieders favoriete digitale tool

Van laptop tot tablet en mobiel. De persoonlijke assistent in elke VME en voor elk type gebruiker.

Taken en onderhoud prima opgevolgd

Zie in een oogopslag welke taken openstaan en wie waar (niet) mee bezig is. Reageer snel.

Semiautomatische communicatie

Verzend met 1-muisklik-acties updates of documenten via e-mail, Dobby of Bpost (online post).

Blijf volop bij met vernieuwingen

Werk zoals de syndicus van de toekomst. Geniet van continue innovaties en verdere digitalisering.

Referenties

Ontdek waarom syndici vertrouwen op Syndesk

“We zijn ervan overtuigd dat door de overschakeling naar Syndesk er meer synergiën worden gecreëerd, waardoor wij onze klanten op een efficiëntere manier kunnen helpen en onze service erop vooruitgaat.”

“Syndesk heeft ons administratief beheer veel eenvoudiger gemaakt: diverse gegevens, boekhouding, agendabeheer en taakverdeling zijn gecombineerd in één pakket en zijn automatisch aan elkaar gelinkt. De software wordt regelmatig bijgewerkt en de samenwerking met hun team is aangenaam dankzij het persoonlijke contact.”

CEO Zakenkantoor De smet
Lees het volledige verhaal

“Syndesk zorgt ervoor dat ik een duidelijk en uniform overzicht heb van alle gebouwen. De implementatie van alle gegevens kost tijd maar de tijdsbesparing naderhand is een pak groter. Daarnaast staat de online-bijstand steeds ter beschikking en klaar met een oplossing.”

CEO Ace vastgoed
Lees het volledige verhaal

“Sinds wij gebruikmaken van Syndesk gaat het beheer een stuk vlotter. Syndesk innoveert permanent waardoor nieuwe technologieën geïmpliceerd worden in het pakket. Jan Louis laat syndici bovendien meedenken bij het uitbreiden van het pakket. Dit verbetert het gebruiksgemak aanzienlijk.”

Alain Labyt Het Syndichuis
Lees het volledige verhaal

“De communicatie met de helpdesk verloopt echt wel heel vlot. Syndesk is een erg gebruiksvriendelijk programma, voor mij als niet-computervriendelijk persoon. Eerlijk gezegd was ik in het begin moeilijk te overtuigen omdat ik dacht aan de uren die ik zou moeten besteden aan het leren werken met een programma, maar dit was een onterechte vrees.”

“Elke syndicussoftware claimt het ganse beheer van A tot Z. Het is pas als je doorvraagt op de typische situaties dat het betere pakket bovendrijft. En dat voelden wij meteen bij Syndesk; splitsing van kavels bij verkoop, creatie van nieuwe kavels door samenvoeging van kavels met bestemmingsverandering, herverdeling van kapitalen, een duidelijke afrekening … zijn verschillen die de sterkte van Syndesk onthullen.”

Florence Job zaakvoerder Imanex NV
Lees het volledige verhaal

Over ons

Zeron is de nieuwe IT-partner voor elke vastgoedprofessional die mee wil met vastgoedbeheer van de toekomst. We hebben de ambitie een leiderspositie na te streven in de digitalisering van gebouwbeheer. Wij bouwen verder op de meer dan 11 jaar ervaring en in house kennis van de developer teams van de software-oplossingen Syndesk en Rentdesk. Met Syndesk 2.0 bieden we een all-in-one pakket met alle beschikbare functies en bovendien volledig geïntegreerd met de Dobby-assistent.

Meer info

Eerst zien dan geloven?

Gelijk heeft u. We leggen alles vrijblijvend en helder uit in 30 minuten van uw tijd. Loopt vlot en comfortabel via een Teams-presentatie.

Vraag uw presentatiemoment aan