Functies waar u iets aan heeft

Met het oog op tijd besparen en efficiënter werken.

Dagelijks beheer zonder zorgen

Beheer al uw gebouwen in Syndesk en werk sneller door efficiënter met uw werktijd om te gaan. De juiste informatie op de voorgrond en details op de achtergrond. Met alle gegevens op één plaats waardoor verschillende gebruikers samenwerken. Met als resultaat een sterk geautomatiseerd beheer.

Syndesk denkt vooruit met het gebruik van nieuwe technologische toepassingen. Hierdoor streven we naar een zo groot mogelijke automatisering van dagelijkse handelingen. Enkele voordelen hiervan zijn: semi-automatische factuurverwerking, volledig AV-beheer met draadloze stemtechnologie, hybride vergadervorm en een  webplatform voor mede-eigenaars.

Uw cijferwerk tot 100% achter de komma

Alles onder controle in dubbele boekhouding. Geniet van leesbare en heldere rapporten.

Weet hoe & waar geld beweegt

Wij geloven in digitaal als het nieuwe normaal. Optimaliseer uw financieel beheer voor zowel alle inkomende als uitgaande betalingen. Door gebruik van semi-automatische verwerking van uw digitale bankverrichtingen.

Realiseer eenvoudig uitgaande betalingen voor elke leverancier of eigenaar. Dit met een vlotte koppeling aan Isabel, Codabox of uw online banking.

Hybride of digitaal vergaderen

Mee met vergaderen van de toekomst; combineer fysieke AV’s met het web én de mobiele app.

Dobby: ieders favoriete digitale tool

Van laptop tot tablet en mobiel. De persoonlijke assistent in elke VME en voor elk type gebruiker.

Taken en onderhoud prima opgevolgd

Zie in een oogopslag welke taken openstaan en wie waar (niet) mee bezig is. Reageer snel.

Semiautomatische communicatie

Beheer uw communicatie met behulp van verschillende kanalen: van klassieke post en aangetekende brieven tot e-mailssms en web. Breng snel boodschappen naar eigenaars, huurders, teamleden of leveranciers.

Maak gebruik van semi-automatische flows voor communicatie in verband met afrekeningen, AV-planning, rappels of meldingen. Met 1-muisklik-acties verzendt u documenten en houdt u mensen op de hoogte, dit aangepast aan uw voorkeur.

Blijf volop bij met vernieuwingen

  • Budgetbeheer: eenvoudig opmaken en aftoetsen
  • Draadloos stemmen in vergaderingen (stemkastjes)
  • Transparant beheer van nieuwbouw en verkopen
  • Gedetailleerde huurdersverdeling + afrekening
  • SMS-communicatie in algemene communicatie en rappels
  • Sleutelbeheer met barcode
  • Uitgebreid rappelbeheer met verwijlintrest/schadebeding

Hoe zit Syndesk technisch in elkaar?

Als Microsoft-gebaseerde software profiteert u van een duurzaam platform en dito technische omgeving. Dit betekent dat courante business-standaarden en recente Microsoft-toepassingen geïntegreerd zijn waar nuttig.

Syndesk kan op verschillende manieren geïnstalleerd worden in diverse kantooromgevingen. Dit varieert van een puur lokale installatie op een werkstation of laptop tot een volwaardige serveromgeving of volledig in de Cloud.

Een Office365-koppeling geeft maximaal comfort voor uw e-mailcommunicatie. Met een Windows 10 Pro-omgeving bent u meteen van start. Ook als Apple-gebruiker.

De webomgeving voor mede-eigenaars is gebouwd volgens de meest recente developmentstandaarden en beveiliging. Https-certificatie en 2-staps authenticatie verhogen de dagelijkse gebruiksveiligheid.

Technische info

  • Productieversie: 3.2
  • Programmatietaal: C#.NET
  • Database: SQL 2016/2017
  • Schijfruimte: 3GB
  • CPU: intel I5 of I7
  • RAM-geheugen: 16GB
  • Schermresolutie: minimum 1280×1024
  • Besturingssysteem PC:
    • Windows Server 2019 Datacenter of Standard (64 bit)
    • Windows Server 2016 Datacenter of Standard (64 bit)
    • Windows Server 2012 R2 Datacenter of Standard (64 bit)
    • Windows 10 Professional (32 bit en 64 bit) v 1803
FAQ

Veelgestelde vragen

  • Syndesk is gebruiksvriendelijk en geeft daardoor een uitstekend werkcomfort. Met de opleiding en onze ruime handleiding beschikt u over alle nodige kennis.

    Heeft u toch nog een vraag dan is onze helpdesk alle werkdagen bereikbaar van 9u00 t.e.m. 17u00. Dit via e-mail op [email protected] of op het nummer 014 28 54 93.

  • Met Excel-bestanden importeren wij al uw basisgegevens. Dit betreft alle informatie van gebouw, kavels, eigenaarshuurders en leveranciers. Wij importeren historische overzichten, geen financiële of boekhoudkundige gegevens. Een openingsbalans voor elk gebouw zet u eenvoudigweg zelf op.

  • Syndesk groeit flexibel mee met uw beheerportefeuille, u betaalt enkel voor de gebouwen die u actief beheert.

    De digitale Dobby-assistent is altijd standaard inbegrepen (multiplatform: web én app).

    Per gebouw wordt jaarlijks een licentie aangerekend die berekend is op het totaal aantal kavels in de VME. Hiervoor krijgt u een all-in pakket met alle functies. Voor elk type VME is er een maandtarief dat jaarlijks verrekend wordt.

    De enige andere kosten zijn het (vrijblijvende) gebruik van extra ondersteunende services zoals een volledige cloud-omgeving, fysieke post online verzenden, maximale digitale verwerking van leveranciersfacturen via OCR/Peppol of sms-communicatie.

  • Flexibiliteit op zijn best, elk gebouw dat u toevoegt om een comfortabel beheer van A tot Z te doen krijgt een jaarlicentie aangerekend gebaseerd op het aantal kavels dat het telt.

    U bent dus meteen vertrokken met Syndesk.

    Beter zelfs, u kan de jaarlicentie op het gebouw parkeren want eigenaars betalen graag de basiskost voor de Dobby-voordelen.

    Uw verbruik evolueert mee met uw portefeuille. En ja, prima dus als uw beheerportefeuille cyclisch beweegt.

    Dezelfde flexibiliteit vindt u terug in het extra ondersteunende services zoals cloud, online post, OCR/Peppol factuurverwerking of SMS. U betaalt enkel wat u verbruikt en kan schaalbaar werken.

“Syndesk zorgt ervoor dat ik een duidelijk en uniform overzicht heb van alle gebouwen. De implementatie van alle gegevens kost tijd maar de tijdsbesparing naderhand is een pak groter. Daarnaast staat de online-bijstand steeds ter beschikking en klaar met een oplossing.”

Ace Vastgoed
Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Blijf op de hoogte van onze software-ontwikkelingen, lees actuele updates en ontdek welke voordelen Syndesk creëert.