Wie we zijn
Sinds begin 2022 maken wij (samen met Syndixis en Rentalis) deel uit van de technologiepoot Zeron. In de snel veranderende syndicussector zetten wij hiermee sterker in op een versnelde digitalisering van gebouwbeheer. Syndesk buigt hiervoor terug op zijn kennis en ervaring sinds 2010.
Ons verhaal
Syndesk
Syndesk staat sinds 2010 bekend als innovatief vernieuwer in de markt van software voor gebouwbeheer. Een sterk pakket het professioneel syndicusbeheer. Ontdek heel wat referentieklanten in Vlaanderen.
Rentdesk
Rentdesk biedt vastgoedverhuurders controle in alle aspecten van het verhuur van vastgoed. Creëer gemoedsrust in het verhuur van uw eigen vastgoed of dat van derden als rentmeester.
Meer weten?
Contacteer ons
Zeron
Zeron is de nieuwe IT-partner voor elke vastgoedprofessional die mee wil met vastgoedbeheer van de toekomst. We hebben de ambitie een leiderspositie na te streven in de digitalisering van gebouwbeheer. Wij bouwen verder op de meer dan 11 jaar ervaring en in house kennis van de developer teams van de software-oplossingen Syndesk en Rentdesk. Met Syndesk 2.0 zetten we met het Dobby-communicatieplatform sterk in op een versnelling.
Waar we voor staan
Een team met ervaring
8 toegewijde professionals voor u aan het werk. Van development tot helpdesk en projectmanagement.
Dagelijkse ondersteuning
We zijn steeds bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9u00 en 17u30.
Gemakkelijk te bereiken
Onze helpdesk streeft ernaar elke beller en mailer zo goed en zo snel mogelijk een oplossing aan te reiken.
Software conform de wettelijke vereisten
Met onze software blijft u up-to-date met technologie en het wetgevend kader van VME-beheer.
Ontdek waarom syndici vertrouwen op Syndesk
“We zijn ervan overtuigd dat door de overschakeling naar Syndesk er meer synergiën worden gecreëerd, waardoor wij onze klanten op een efficiëntere manier kunnen helpen en onze service erop vooruitgaat.”
“Syndesk heeft ons administratief beheer veel eenvoudiger gemaakt: diverse gegevens, boekhouding, agendabeheer en taakverdeling zijn gecombineerd in één pakket en zijn automatisch aan elkaar gelinkt. De software wordt regelmatig bijgewerkt en de samenwerking met hun team is aangenaam dankzij het persoonlijke contact.”
“Syndesk zorgt ervoor dat ik een duidelijk en uniform overzicht heb van alle gebouwen. De implementatie van alle gegevens kost tijd maar de tijdsbesparing naderhand is een pak groter. Daarnaast staat de online-bijstand steeds ter beschikking en klaar met een oplossing.”
“Sinds wij gebruikmaken van Syndesk gaat het beheer een stuk vlotter. Syndesk innoveert permanent waardoor nieuwe technologieën geïmpliceerd worden in het pakket. Jan Louis laat syndici bovendien meedenken bij het uitbreiden van het pakket. Dit verbetert het gebruiksgemak aanzienlijk.”
“De communicatie met de helpdesk verloopt echt wel heel vlot. Syndesk is een erg gebruiksvriendelijk programma, voor mij als niet-computervriendelijk persoon. Eerlijk gezegd was ik in het begin moeilijk te overtuigen omdat ik dacht aan de uren die ik zou moeten besteden aan het leren werken met een programma, maar dit was een onterechte vrees.”
“Elke syndicussoftware claimt het ganse beheer van A tot Z. Het is pas als je doorvraagt op de typische situaties dat het betere pakket bovendrijft. En dat voelden wij meteen bij Syndesk; splitsing van kavels bij verkoop, creatie van nieuwe kavels door samenvoeging van kavels met bestemmingsverandering, herverdeling van kapitalen, een duidelijke afrekening … zijn verschillen die de sterkte van Syndesk onthullen.”