Hulp nodig? Wij helpen u.
Heeft u een vraag? Bekijk zeker de antwoorden op veelgestelde vragen.
Geen antwoord gevonden? Maak als klant een ticket aan voor onze helpdesk en volg dit zelf ook op.
Veelgestelde vragen
Zoek het antwoord op uw vraag onderaan deze pagina bij ‘onze veelgestelde vragen’.
IT hulp op afstand
Syndesk werkt met Teamviewer om jou efficiënt vanop afstand te helpen. Download hieronder de juiste versie.
Dan kan de Syndesk-servicedesk meekijken op jouw scherm.
Ticketing voor klanten
Een melding doorgeven aan onze helpdesk? Zelf je openstaande tickets opvolgen?
Na eenmalige registratie ben je er mee vertrokken.
Veelgestelde vragen
Beheer
-
U kiest vrij op welke IT-infrastructuur u Syndesk wil gebruiken. Standaard is een lokale installatie voorzien. Dat is de meest gemakkelijke instap, op op uw laptop of desktop.
U informeert ons op voorhand van uw IT-infrastructuur en wij adviseren de beste oplossing. U kan Syndesk gebruiken via een Terminal-server oplossing of via een cloud-omgeving. Dit volgens onze minimum systeemvereisten.
-
Wij zorgen ervoor dat u na aankoop comfortabel gestart geraakt. Na installatie wordt een opleidingsmoment ingepland en dan bent u zo vertrekken na de basisopleiding. Na enkele weken volgen voorzien wij een opvolgsessie.
Extra opleiding kan steeds aangevraagd worden voor verdieping of voor de onboarding van nieuwe teamleden. Opleidingen vinden plaats op onze kantoorlocaties of virtueel via Teams. Een ruime handleiding is steeds up2date ter beschikking in onze e-learning omgeving.
Valt uw kantoor onder PC 323? Dan kan het Fonds 323 een financiële tussenkomst toekennen. Neem contact op met uw sectorconsulent.
-
Gebruikt u Syndesk in de Cloud, dan wordt uw centrale database realtime bewaard. Deze cloud is een Windows-gebaseerde omgeving in een Belgisch datacenter. Zelfs als uw eigen PC of smartphone uitvalt, zijn het programma en uw database nog steeds bereikbaar.
Gebruikt u Syndesk lokaal, dan staat u zelf in voor de back-up van uw gegevens. Onze software en uw database zijn ontwikkeld volgens de meest recente Microsoft-standaarden qua veiligheid.
Integraties
-
U gebruikt Syndesk als een all-in pakket met alle functies incluis het volledige Dobby-platform (digitale assistent).
Een complete software met dagelijkse taken van A tot Z voor optimaal beheer van elke mede-eigendom.
Alle functies ondersteunen uw team, laten u tijd winnen en nog efficiënter werken.
Extra services kan u vrij gebruiken naargelang uw professionaliteit:
- Uitgebreidere verwerking van aankoopfacturen (OCR, Peppol en UBL) (naast onze standaard OCR-service)
- Zorgeloos verzenden via prior of aangetekend (online post)
- SMS: handige communicatie en rappels
- Veilig en comfortabel (tele)werken in de cloud
- Synchronisatie van VME-data voor beheer schadedossiers
-
In lijn met de GDPR-wetgeving beschikken wij als bedrijf over een register en hebben wij duidelijke werkregels omschreven. Deze worden toegepast van zodra uw account opgezet wordt, er een import van uw basisgegevens gebeurt, er een back-up bestaat of als onze helpdesk tussenkomt.
Elke klantendatabase wordt bij ons voor intern gebruik geanonimiseerd en volledig verwijderd na interventie. Onze nota hierover is op aanvraag beschikbaar.
-
Syndesk is ontwikkeld op een duurzaam en sterk basisplatform wat uitbreidingen en integraties toelaat. Plug-ins voor XML-export naar boekhoudpakketten zoals Expert-M, Exact, Yuki … zijn mogelijk.
Via de RSZ-module kan u realtime de status van leveranciers verifiëren bij FOD Financiën op het vlak mogelijke achterstal qua sociale schulden. Bovendien vergemakkelijkt de automatische synchronisatie met het Connect-platform van Keypoint uw opvolging van online schadedossiers.
IT
-
Flexibiliteit op zijn best. Enkel een minimum-instap van 3 VME’s (prijscategorie € 11,00/VME/maand op jaarbasis verrekend) is vereist. U bent dan meteen vertrokken met Syndesk. Vanaf dan groeit uw verbruik mee met de dynamiek van uw beheerportefeuille.
Dezelfde flexibiliteit vindt u terug in het eventuele ondersteunende services van extra diensten zoals online post, de sterkere versie van OCR/Peppol verwerking of SMS.
U verbruikt enkel wat u actief beheert en u betaalt dus nooit teveel.
-
SMS is een handig medium om eigenaars, huurders of leveranciers snel te bereiken. Dit voor zowel dagelijkse communicatie als bij het versturen van rappels. U koopt simpelweg bundels van SMS-eenheden (vrij verbruik in tijd) en u kan van start. Wij zorgen ervoor dat de service actief wordt in uw pakket. Vanaf dan gebeurt alles automatisch.
-
Met Excel-bestanden importeren wij al uw basisgegevens. Dit betreft alle informatie van gebouw, kavels, eigenaars, huurders en leveranciers. Wij importeren historische overzichten, geen financiële of boekhoudkundige gegevens. Een openingsbalans voor elk gebouw zet u eenvoudigweg zelf op.
-
Syndesk wordt standaard in een Windows-omgeving (Windows 10) aangeboden, maar met Apple kan er ook gewerkt worden. Afhankelijk van uw IT bieden wij hiervoor de best mogelijke oplossing aan. Met ons cloud abonnement en een Parallels-licentie werkt u vlot. Vermeld dit zeker bij uw aanvraag.
Web & apps
-
Er is per VME afhankelijk van het aantal kavels een jaarlijks gefactureerde gebruiksprijs. U krijgt een all-in pakket met alle functies. Voor elk type VME is er een vaste prijs/maand.
U kan reeds van start vanaf € 7,00/VME/maand (zonder 21% btw).
De enige andere kosten zijn het (vrijblijvende) gebruik van extra ondersteunende services zoals online post, sterkere OCR/Peppol-verwerking (naast onze gratis basisversie) en sms-communicatie.
Syndesk groeit flexibel mee met uw beheerportefeuille. U verbruikt enkel wat u actief in beheer heeft.
De digitale Dobby-assistent is altijd standaard inbegrepen (web én app).
-
Syndesk is gebruiksvriendelijk en geeft daardoor een uitstekend werkcomfort. Met de opleiding en onze ruime handleiding beschikt u over alle nodige kennis.
Heeft u toch nog een vraag dan is onze helpdesk alle werkdagen bereikbaar van 9u00 t.e.m. 17u00. Dit via e-mail op [email protected] of op het nummer 014 28 54 93.
-
Als u met een lokale versie van Syndesk werkt, heeft u geen internetverbinding nodig. Enkel wanneer u in de cloud werkt heeft u een actieve verbinding nodig.