Support

Hulp nodig? Wij helpen u.

Heeft u een vraag? Bekijk snel onze rubriek met veelgestelde vragen. Geen antwoord gevonden? Contacteer ons dan meteen. We helpen u graag verder.

Veelgestelde vragen

Zoek het antwoord op uw vraag onderaan deze pagina bij ‘onze veelgestelde vragen’.

IT hulp op afstand

Met Teamviewer kunnen we u vanop afstand helpen.

Er naartoe

Mail je vraag

Geef via het webformulier uw problemen aan.

Vul het formulier in

Persoonlijk contact

Bel rechtstreeks voor technische support met een medewerker via 014 28 54 93.

Commerciële vragen kan via
014 28 54 95.

Bel ons

Veelgestelde vragen

Beheer

  • Standaard wordt Syndesk lokaal op uw laptop, desktop of IT-infrastructuur geïnstalleerd. De enige vereiste hiervoor is de aanwezigheid van Windows 10PRO. U heeft dus geen internet nodig. Al verkiest de meerderheid van onze klanten voor een werking binnen een cloud. Hiervoor heeft u per gebruiker een bijkomende licentie nodig. Deze licentie zorgt ervoor dat hun toegang en data permanent beschikbaar zijn.

    Een snelle internetverbinding en een Windows 10 versie op uw PC, laptop, … zijn vereist. U krijgt een icoon op uw werkstation en met één dubbelklik begint u. De cloud voorziet in 100% comfortabel telewerken, extra beveiliging via tweestapsauthenticatie, vlotte werksnelheidantivirus, back-up en extra toegang via een webbrowser.

  • Elke gebruiker krijgt een training. Na twee weken volgen wij uw opstart op, deze zijn standaard inbegrepen. Opleiding op uw kantoor of bijkomende sessies kan u steeds aanvragen. Voor elke deelnemer kan op aanvraag een certificaat afgeleverd worden voor terugvordering via het sectorfonds 323 v/h vastgoed.

  • Gebruikt u Syndesk in de Cloud, dan wordt uw centrale database realtime bewaard. Deze cloud is een Windows-gebaseerde omgeving in een Belgisch datacenter. Zelfs als uw eigen PC of smartphone uitvalt, zijn het programma en uw database nog steeds bereikbaar.

    Gebruikt u Syndesk lokaal, dan staat u zelf in voor de back-up van uw gegevens. Onze software en uw database zijn ontwikkeld volgens de meest recente Microsoft-standaarden qua veiligheid.

Integraties

  • Syndesk is een compleet softwarepakket voor het beheer van mede-eigendom. Met de basisfuncties wordt uw beheer sterk ondersteund en een pak efficiënter. U of uw VME betaalt eenvoudigweg  een vaste kost all-in per VME/maand (alle modules).

    Enkel verbruik van eventuele extra services wordt op maandbasis aangerekend:

    1. Veilig en comfortabel (tele)werken in de cloud
    2. 100% digitale verwerking van aankoopfacturen (OCR, Peppol en UBL)
    3. Zorgeloos verzenden via prior of aangetekend (online post)
    4. SMS: handige communicatie en rappels
    5. Keypointsynchronisatie voor schadedossiers
  • Alle informatie is duidelijk beschreven en gedocumenteerd in de vorm van een online handleiding. Deze is vanuit het pakket altijd beschikbaar via een duidelijke knop. Zoek snel op relevante kernwoorden en geniet van een heldere uitleg met voorbeelden.

  • In lijn met de GDPR-wetgeving beschikken wij als bedrijf over een register en hebben wij duidelijke werkregels omschreven. Deze worden toegepast van zodra uw account opgezet wordt, er een import van uw basisgegevens gebeurt, er een back-up bestaat of als onze helpdesk tussenkomt.

    Elke klantendatabase wordt bij ons voor intern gebruik geanonimiseerd en volledig verwijderd na interventie. Onze nota hierover is op aanvraag beschikbaar.

  • Syndesk is ontwikkeld op een duurzaam en sterk basisplatform wat uitbreidingen en integraties toelaat. Plug-ins voor XML-export naar boekhoudpakketten zoals Expert-M, Exact, Yuki … zijn mogelijk.

    Via de RSZ-module kan u realtime de status van leveranciers verifiëren bij FOD Financiën op het vlak mogelijke achterstal qua sociale schulden. Bovendien vergemakkelijkt de automatische synchronisatie met het Connect-platform van Keypoint uw opvolging van online schadedossiers.

IT

  • Flexibiliteit op zijn hoogst. Met een minimum instap van 3 VME’s bent u vertrokken met Syndesk. Vanaf dan groeit uw maandelijkse verbruik mee met de dynamiek van uw beheerportefeuille.

    Dezelfde flexibiliteit vindt u terug in het eventuele aparte maandverbruik van de extra diensten zoals online post, OCR/Peppol, cloud, SMS of Keypoint.

    U verbruikt enkel wat u actief beheert en u betaalt dus nooit teveel.

  • SMS is een handig medium om eigenaarshuurders of leveranciers snel te bereiken. Dit voor zowel dagelijkse communicatie als bij het versturen van rappels. U koopt simpelweg bundels van SMS-eenheden (vrij verbruik in tijd) en u kan van start. Wij zorgen ervoor dat de service actief wordt in uw pakket. Vanaf dan gebeurt alles automatisch.

  • Met Excel-bestanden importeren wij al uw basisgegevens. Dit betreft alle informatie van gebouw, kavels, eigenaarshuurders en leveranciers. Wij importeren historische overzichten, geen financiële of boekhoudkundige gegevens. Een openingsbalans voor elk gebouw zet u eenvoudigweg zelf op.

  • Syndesk wordt standaard in een Windows-omgeving (Windows 10) aangeboden, maar met Apple kan er ook gewerkt worden. Afhankelijk van uw IT bieden wij hiervoor de best mogelijke oplossing aan. Met ons cloud abonnement en een Parallels-licentie werkt u vlot. Vermeld dit zeker bij uw aanvraag.

Web & apps

  • Wij houden het graag simpel. En dat merkt u in onze prijszetting ook. U gebruikt alle functies in Syndesk met een all-in prijs/VME/maand.
    Dit tarief per VME is gebaseerd op het aantal kavels in de VME. Dit begint reeds vanaf € 11,00/VME/maand.

    Er worden enkel nog apart verbruik op maandbasis aangerekend voor eventuele extra diensten zoals online post, OCR/Peppol, cloud, SMS of Keypoint.

    Syndesk groeit flexibel mee met uw beheerportefeuille. Enkel verbruikt wat u beheert.

    Handig is dat wij u een jaarfactuur op naam van de VME kunnen bezorgen. Dit betreft de Dobby-service waarmee elke eigenaar via het web of diens smartphone heel wat handige dingen kan doen (informatie opvragen, communicatie voeren, meldingenbeheer, vergaderen, …).

  • Het webportaal voorziet een extra medium om gericht met eigenaars te communiceren. U zet er documenten mee online, publiceert nieuwsberichten, toont financiële overzichten of lanceert nieuwe bevragingen.

    Eigenaars kunnen hun profiel en huurderinfo updaten. Daarnaast kunnen ze meldingen doorgeven aan u. Omgekeerd kan u aan hen updates geven. Wij zetten deze webomgeving volledig op, voorzien een moderne look & feel in uw huisstijl en zorgen voor de automatische synchronisatie vanuit uw Syndesk.

    Het webportaal is ontwikkeld volgens de meest recente standaarden en aldus prima beveiligd qua toegang. Dit kan indien gewenst met 2-stapsauthenticatie via SMS.

  • Syndesk is gebruiksvriendelijk en geeft daardoor een uitstekend werkcomfort. Met de opleiding en onze ruime handleiding beschikt u over alle nodige kennis.

    Heeft u toch nog een vraag dan is onze helpdesk alle werkdagen bereikbaar van 8u30 t.e.m. 17u30. Dit via e-mail op [email protected] of op het nummer 014 28 54 93.

  • Als u met een lokale versie van Syndesk werkt, heeft u geen internetverbinding nodig. Enkel wanneer u in de cloud werkt heeft u een actieve verbinding nodig.

Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de syndicuswereld, lees de meest actuele persberichten én ontdek de nieuwe functies van Syndesk!