Support

Hulp nodig? Wij helpen u.

Heeft u een vraag? Bekijk snel onze rubriek met veelgestelde vragen. Geen antwoord gevonden? Contacteer ons dan meteen. We helpen u graag verder.

Veelgestelde vragen

Zoek het antwoord op uw vraag bij onze veelgestelde vragen

IT hulp op afstand

Met teamviewer kunnen we u vanop afstand helpen

Naar hulp op afstand

Mail je vraag

Geef via het web.ticket uw problemen aan.

Persoonlijk contact

Bel rechtsreeks met een support medewerker via 014 28 54 93.

Bel ons

Veelgestelde vragen

Beheer

  • Standaard wordt Syndesk lokaal op uw laptop geïnstalleerd. De enige vereiste hiervoor is de aanwezigheid van Windows 10, u heeft dus geen internet nodig. Al verkiest de meerderheid van onze klanten voor een werking binnen een Cloudomgeving. Hiervoor heeft u per gebruiker een bijkomende licentie nodig. Deze licentie zorgt ervoor dat hun toegang en data permanent beschikbaar zijn.

    Een snelle internetverbinding en een Windows 10 versie op uw PC, laptop, smartphone … zijn vereist. U krijgt een icoon op uw werkstation en met één dubbelklik begint u. De cloudomgeving voorziet uitstekende beveiliging, hoge werksnelheidantivirus,  back-up en extra toegang via een webbrowser.

  • Elke gebruiker krijgt een training. Na twee weken volgen wij uw opstart op, deze zijn standaard inbegrepen. Opleiding op uw kantoor of bijkomende sessies kan u steeds aanvragen. Voor elke deelnemer kan op aanvraag een certificaat afgeleverd worden voor terugvordering via het sectorfonds 323 v/h vastgoed.

  • Gebruikt u Syndesk in de Cloud, dan wordt uw centrale database realtime bewaard. Deze cloud is een Windows-gebaseerde omgeving in een Belgisch datacenter. Zelfs als uw eigen PC of smartphone uitvalt, zijn het programma en uw database nog steeds bereikbaar.

    Gebruikt u Syndesk lokaal, dan staat u zelf in voor de back-up van uw gegevens. Onze software en uw database zijn ontwikkeld volgens de meest recente Microsoft-standaarden qua veiligheid.

Integraties

  • Syndesk is een compleet softwarepakket voor het beheer van mede-eigendom. Met de basisfuncties wordt uw beheer sterk ondersteund en een pak efficiënter. Extra modules kunnen flexibel ingezet worden:

    1. Website: online toegang voor huurders en eigenaars
    2. 100% digitale verwerking van aankoopfacturen (OCR en Peppol)
    3. SMS-communicatie: communicatie en achterstalbeheer
    4. Mobiele app: Android en Apple
    5. Synchronisatie naar Keypoint schadedossiers
  • Alle informatie is duidelijk beschreven en gedocumenteerd in de vorm van een online handleiding. Deze is vanuit het pakket altijd beschikbaar via een duidelijke knop. Zoek snel op relevante kernwoorden en geniet van een heldere uitleg met voorbeelden.

  • In lijn met de GDPR-wetgeving beschikken wij als bedrijf over een register en hebben wij duidelijke werkregels omschreven. Deze worden toegepast van zodra uw account opgezet wordt, er een import van uw basisgegevens gebeurt, er een back-up bestaat of als onze helpdesk tussenkomt.

    Elke klantendatabase wordt bij ons voor intern gebruik geanonimiseerd en volledig verwijderd na interventie. Onze nota hierover is op aanvraag beschikbaar.

  • Syndesk is ontwikkeld op een duurzaam en sterk basisplatform wat uitbreidingen en integraties toelaat. Plug-ins voor XML-export naar boekhoudpakketten zoals Expert-M, Exact, Yuki … zijn mogelijk.

    Via de RSZ-module kan u realtime de status van leveranciers verifiëren bij FOD Financiën op het vlak mogelijke achterstal qua sociale schulden. Bovendien vergemakkelijkt de automatische synchronisatie met het Connect-platform van Keypoint uw opvolging van online schadedossiers.

IT

  • Het flexibele gebruik van Syndesk groeit automatisch mee met uw beheer. Dit per gebouw of maand. Vanaf minimum 5 VME’s kan u starten.

    Indien u onze software aankoopt start u met een gekozen formule. Dit met een bepaald volume aan gebouwen. Als u in deze vorm verder groeit, betaalt u een éénmalige upgrade en wordt uw onderhoudscontract verhoogd.

  • SMS is een handig medium om eigenaarshuurders of leveranciers snel te bereiken. Dit voor zowel dagelijkse communicatie als bij het versturen van rappels. U koopt simpelweg bundels van SMS-eenheden (vrij verbruik in tijd) en u kan van start. Wij zorgen ervoor dat de service actief wordt in uw pakket. Vanaf dan gebeurt alles automatisch.

  • Met Excel-bestanden importeren wij al uw basisgegevens. Dit betreft alle informatie van gebouw, kavels, eigenaarshuurders en leveranciers. Wij importeren historische overzichten, geen financiële of boekhoudkundige gegevens. Een openingsbalans voor elk gebouw zet u eenvoudigweg zelf op.

  • Syndesk wordt standaard in een Windows-omgeving (Windows 10) aangeboden, maar met Apple kan er ook gewerkt worden. Afhankelijk van uw IT bieden wij hiervoor de best mogelijke oplossing aan. Met ons cloud abonnement en een Parallels-licentie werkt u vlot. Vermeld dit zeker bij uw aanvraag.

Web & apps

  • U kan ervoor kiezen om Syndesk te nemen op maandbasis of om een licentie aan te schaffen.

    Indien u voor Syndesk op maandbasis kiest, factureren wij deze op maandbasis per gebouw en op naam van de VME. U werkt dan met onze software per gebouw waardoor u het laat meegroeien met uw beheer. Het kost u dan niets.

    Indien u liever een licentie met een onderhoudscontract aankoopt kan dat op basis van onze andere formule.

  • Het webportaal voorziet een extra medium om gericht met eigenaars te communiceren. U zet er documenten mee online, publiceert nieuwsberichten, toont financiële overzichten of lanceert nieuwe bevragingen.

    Eigenaars kunnen hun profiel en huurderinfo updaten. Daarnaast kunnen ze meldingen doorgeven aan u. Omgekeerd kan u aan hen updates geven. Wij zetten deze webomgeving volledig op, voorzien een moderne look & feel in uw huisstijl en zorgen voor de automatische synchronisatie vanuit uw Syndesk.

    Het webportaal is ontwikkeld volgens de meest recente standaarden en aldus prima beveiligd qua toegang. Dit kan indien gewenst met 2-stapsauthenticatie via SMS.

  • Syndesk is gebruiksvriendelijk en geeft daardoor een uitstekend werkcomfort. Met de opleiding en onze ruime handleiding beschikt u over alle nodige kennis.

    Heeft u toch nog een vraag dan is onze helpdesk alle werkdagen bereikbaar van 8u30 t.e.m. 17u30. Dit via e-mail op [email protected] of op het nummer 014 28 54 93.

  • Als u met een lokale versie van Syndesk werkt, heeft u geen internetverbinding nodig. Enkel wanneer u in de cloud werkt heeft u een actieve verbinding nodig.

Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de syndicuswereld, lees de meest actuele persberichten én ontdek de nieuwe functies van Syndesk!