Automatische verrekening
Nieuws

Automatische verrekening en boeking

22/09/2021 - 1 min read

Meer tijd besparen? Het kan dankzij Syndesk! Hoe? Simpel! We automatiseerden twee belangrijke stappen in uw dagdagelijkse beheer. Ontdek in onze blog dewelke dat zijn.

Meer tijd besparen? Het kan dankzij Syndesk! Hoe? Simpel! We automatiseerden twee belangrijke stappen in uw dagdagelijkse beheer.

 

Enerzijds herinnert het platform u er automatisch aan dat er vaste kosten en erelonen verrekend moeten worden. Dit geeft het aan per gebouw. Meer nog, Syndesk genereert hiervoor zelf automatische facturen die u netjes verder kan verwerken in een boekhoudpakket naar keuze.

 

Anderzijds boekt Syndesk automatisch rappelkosten in op de private rekening van de betrokken mede-eigenaar. Maar daar stopt het niet. Nu is het ook mogelijk dat Syndesk per gebouw en periodiciteit uw eigen factuur voor het recupereren van de rappelkosten automatisch aanmaakt en inboekt. Handig, toch?

 

Meer weten?

Contact
Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de syndicuswereld, lees de meest actuele persberichten én ontdek de nieuwe functies van Syndesk!