
Syndesk gespot in CIB vastgoedspecial
08/10/2020 - 2 min readDe vastgoedfederatie CIB zette het vastgoedberoep in de kijker. In samenwerking met het programma ‘Alle zaken op een rijtje’ van Kanaal Z zorgden ze voor een heldere uiteenzetting van wat de sector te bieden heeft en wat het beroep inhoudt. Syndesk was ook van de partij.
Special over vastgoedberoep
De vastgoedfederatie CIB, of de Confederatie van Immobiliënberoepen Vlaanderen, zet twee maanden lang het vastgoedberoep in Vlaanderen in de kijker. In samenwerking met het programma ‘Alle zaken op een rijtje’ van Kanaal Z zorgden ze voor een heldere uiteenzetting van wat de sector te bieden heeft en wat het beroep inhoudt. Daarbij zijn niet enkel de klanten, collega’s en taken belangrijk, maar zeker ook de ondersteuning van een sterk softwarepakket dat syndici helpt hun taken uit te voeren.
Bekijk hier het fragmentSyndesk bespaart tijd in syndicusberoep
Om dieper in te gaan op het belang van software in het vastgoedberoep, contacteerde Kanaal Z het team achter Syndesk, de syndicussoftware van IT bedrijf Netropolix. Maar wie nóg beter kan vertellen over de meerwaarden van het softwarepakket dan de ontwikkelaars zelf, zijn uiteraard de dagelijkse gebruikers ervan.
Daarom interviewden de reporters van Kanaal Z op dinsdag 29 september de twee grootste Syndesk klanten in het Antwerpse. Fidimco Beheer en Jalo Beheer getuigden, elk op hun eigen manier, over de impact van een sterk softwarepakket op hun dagelijkse werkefficiëntie. “Wij zijn ervan overtuigd dat dankzij de overstap naar Syndesk er meer synergie wordt gecreëerd, waardoor wij onze klanten efficiënter kunnen helpen en onze service erop vooruit gaat”, vertelt Stephanie De Decker, algemeen directeur van Jalo Beheer.
Ontdek Syndesk in de vastgoedspecial
Het programma ‘Alle zaken op een rijtje’ is er om ondernemers een platform te geven om te schitteren in hun eigen sector. Bovendien kunnen ze daarmee hun sector uitlichten tussen andere beroepen in het bedrijfsleven. De uitzendingen zijn te zien van zaterdag tot en met maandag gedurende de maanden oktober en november 2020.
Bent u erg nieuwsgierig naar wat onze klanten over Syndesk te vertellen hadden? Of hebt u de uitzending gemist? Dan kan u onderaan het fragment herbekijken.