Premium functies Syndesk
Nieuws

De premium functies van Syndesk

20/09/2021 - 3 min read

Ontdek de premium functies die Syndesk een boost geven.

Geef Syndesk een boost.

Klinken tijdswinst en comfortabel werken als muziek in de oren? Goed nieuws: Syndesk biedt namelijk verschillende modules aan die dit in uw pakket optimaliseren.

Elk pakket bevat een reeks aanvullende modules voor uw Syndesk-versie. Deze zorgen ervoor dat u specifieke taken automatiseert en uw werkefficiënte verhoogt.

Pakket communicatie

Het eerste  pakket bevat vier verschillende functies:

  1. Met de webomgeving geeft u mede-eigenaars toegang tot een digitale omgeving waar zij veilig kunnen inloggen en andere functies kunnen gebruiken. Tot deze functies behoren bijvoorbeeld: het downloaden van documenten, raadplegen van hun financieel saldo en de actualisatie van hun huurdersinformatie.
  2. De mobiele app geeft u de mogelijkheid om de basisgegevens van gebouwen, leveranciers, eigenaars en taken bij de hand te hebben. Eender waar u bent.
  3. Dankzij de functie SMS-communicatie maakt u gebruik van  sms-boodschappen voor snelle algemene of individuele communicatie in het kader van vergaderingen of meldingenbeheer. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om rappelboodschappen te sturen uit eigenaars.
  4. Tot slot is er de functie online post. Hiermee is de tijd van rompslomp met post voorgoed gedaan. Via één muisklik zorgt Syndesk ervoor dat bijvoorbeeld de AV-agenda, rappelbrieven of andere documenten automatisch doorgestuurd worden. Dit voor afdruk, enveloppering, frankering en verzending via Bpost. Zowel prior en/of aangetekend. U hoeft er uw kantoor niet meer voor uit.

Meer info over deze module?

Ik wil meer informatie

Pakket boekhouding

Het tweede pakket bevat zes verschillende functies:

  1. Met de 100% digitale verwerking van aankoopfacturen worden alle aankoopfacturen online opgeslagen. Na maximum twee dagen krijgt u deze digitaal en semi-automatisch verwerkt terug, waardoor u enkel nog een snelle controle hoeft te doen.
  2. Door de automatische erelonen krijgt u de mogelijkheid om het ereloon per gebouw in te stellen waardoor deze automatisch aangerekend wordt. Deze wordt bovendien geboekt door Syndesk.
  3. Het automatisch boeken van rappelopbrengsten is de derde functie van dit pakket. Laat aangerekende rappelkosten automatisch tegenboeken op uw syndicusfactuur.
  4. Via de notarismodule genereert u automatisch uw inlichtingenfiche bij verkoop voor de notaris met bijhorend de wettelijke bijlagen.
  5. De vijfde functie (huurdersafrekeninggeeft u een extra service aan eigenaars met huurders in hun kavel. Het geeft u de mogelijkheid om specifieke kosten in een bepaalde periode en verhouding te verrekenen waardoor u uw service een boost gunt.
  6. Tot slot zorgt budgetbeheer ervoor dat u een budget kan opmaken voor uw AV. Daarop berekent het nieuwe bedragen per eigenaar voor automatische opvraging.

Meer info over deze module?

Ik wil meer informatie

Pakket Taken en Techniek

Het derde pakket bevat twee functies:

  1. Met de functie betalingen over gebouwen heen wint u tijd door een totaal overzicht van alle bankrekeningen van alle gebouwen, maar ook door een overzicht van de geboekte aankoopfacturen en meer.
  2. Tot slot geeft rappels over gebouwen heen je onder andere de mogelijkheid om in één klik de rappels en berekeningen van gebouwen te verkrijgen.

Meer info over deze module?

Ik wil meer informatie

Pakket financieel

Het laatste pakket bevat twee functies:

  1. Uitgebreid taakbeheer houdt in dat u bijvoorbeeld alle lopende zaken in uw team en met uw leveranciers beheert. Andere mogelijkheden zijn gedetailleerde communicatie via web, automatische mails en reminders.
  2. Tot slot zorgt de functie technische fiche ervoor dat u uw beheer op gebouwniveau centraliseert.

Meer info over deze module?

Ik wil meer informatie

Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Blijf op de hoogte van onze software-ontwikkelingen, lees actuele updates en ontdek welke voordelen Syndesk creëert.