Online post, niet meer naar het postkantoor
Gaat u aan de slag met online post? Dan hoeft u niets meer af te drukken, uw brief niet in een enveloppe te steken, niet meer te frankeren en niet naar het postkantoor te gaan. Met één muisklik gaat elke zending automatisch buiten, prior of aangetekend naar keuze. Alles wordt verzonden volgens de voorkeur van de eigenaar, zoals ingesteld op diens fiche (e-mail of online post).
Deze tijdbesparende verwerking in Syndesk kan u inzetten voor alle soorten van communicatie; variërend van de AV-agenda of het proces-verbaal, naar rappelbrieven of andere documenten. U hoeft er uw kantoor niet meer voor uit en u kiest zelf wanneer u online post gebruikt.
Online post: automatische boeking
Na verzending krijgt u als beheerder een overzicht hoe de zending opgedeeld werd qua aantal bladzijden, bestemmelingen en totale verzendprijs. Deze wordt vervolgens automatisch geboekt op een kostenrekening naar keuze in het gebouw. Bovendien geeft u eenvoudigweg zelf aan of deze op de VME, privatief op een specifieke eigenaar of voor u als eigen werkingskost doorgerekend wordt.
Handig daarbij is dat u als gebruiker in Syndesk steeds deze verzendhistoriek kan opvolgen in het archief dat automatisch bijgehouden wordt. Heel uw team weet ten allen tijde exact wat er gebeurd is.
Online post: wat kost dat?
Alles hangt af van hoe elke verzending door u samengesteld wordt. De eenheidsprijs per bestemmeling wordt bepaald door de hoeveelheid individuele pagina’s er afgedrukt en aldus meegestuurd worden, of de bestemmeling dit via prior of aangetekend wil ontvangen en of u als kantoor een gepersonaliseerde omslagbedrukking in kleur gebruikt. Dat laatste stelt u makkelijk zelf in via de opties in uw Syndesk-versie. U krijgt van ons op maandbasis een factuur met de afrekening van alle verzonden ‘online post’.
Benieuwd?
Contact