Keypoint
Nieuws

Keypoint en Syndesk slaan de handen in elkaar

17/09/2021 - 2 min read

Syndesk en Keypoint slaan de handen in elkaar en zorgen voor een Keypoint koppeling in de syndicussoftware voor het eenvoudig afhandelen van schadedossiers.

Wie is Keypoint?

Keypoint is de digitale assistent voor alle partijen die een beslissingsbevoegdheid hebben over herstellingen en onderhoud aan gebouwen, het beheer van deze dossiers en de communicatie er omheen.

 

Via een digitaal samenwerkingsplatform worden alle betrokken partijen gekoppeld en wordt dossierbeheer sterk geautomatiseerd en efficiënter. Een dossier wordt zo digitaal, transparant en relevant op het juiste moment én dat voor iedereen. Hiervoor bouwt Keypoint ook tal van koppelingen met beheersoftware uit de respectievelijke doelmarkten. Daarnaast beheert de onderneming ook haar eigen herstelnetwerk over heel België die alle types van opdrachten kan herstellen, zowel binnen als buiten de verzekeringen.

 

Tot slot biedt de onderneming via de Keypoint Community ook gratis ondersteuning aan syndici via haar partners voor het bekomen van EPC attesten, technische audits en dergelijke meer.

Ontdek meer over Keypoint.

Meer weten over Keypoint?

Ik wil meer informatie

Wie is Syndesk?

Syndesk is onderdeel van het overkoepelend Kempisch IT-bedrijf Netropolix dat zich focust op cloudservices, infrastructuur en software. Syndesk vernieuwt reeds meer dan 10 jaar de markt van professioneel syndicusbeheer aan de hand van een sterk pakket voor mede-eigendom met heel wat referentieklanten over heel Vlaanderen.

Als syndicus biedt Syndesk u handige functies en gebruiksgemak voor alle taken van A tot Z in uw dagelijks beheer. Waar nuttig zijn taken geautomatiseerd en dient u enkel na te kijken en te bevestigen. Ongeacht of het gaat over dagdagelijkse administratie, boekhoudkundige handelingen of het opmaken van afrekeningen en meer.

Wat houdt de samenwerking in?

Keypoint en Syndesk hebben een koppeling gebouwd tussen hun respectievelijke platformen die de syndicus in de mogelijkheid stelt om de informatie (VME’s, mede-eigenaars, …) die nodig is om op het platform ‘Connect’ een schadedossier af te handelen, op te halen uit het beheerpakket van Syndesk zodat de schadeaangifte voor de syndicus hoofdzakelijk geautomatiseerd wordt.

 

Omgekeerd zullen de statusupdates met betrekking tot de schadedossiers steeds terugvloeien naar Syndesk waar het dossier makkelijk opgevolgd kan worden door de syndicus.

 

Meet weten over de Keypoint koppeling?

Contact
Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de syndicuswereld, lees de meest actuele persberichten én ontdek de nieuwe functies van Syndesk!