Keypoint connect mailitwize
Blog

Nieuwe integraties in syndicussoftware

01/06/2021 - 3 min read

Technologie en software evolueren elke dag. Als syndicus wilt u uiteraard steeds bij blijven met de nieuwste toepassingen om efficiënter te werken. Daarom dat wij onze Syndesk-software geregeld updaten en uitbreiden. Wij zijn met ons team alert voor nuttige nieuwe samenwerkingen. Wij geloven in integratie met andere toepassingen in plaats van alles zelf te ontwikkelen. We spraken met onze recente partners Keypoint en Mail-IT-Wize over de voordelen ervan in Syndesk.

Alert voor extra partners en hun toepassingen

Meer gebouwen beheren in minder tijd, daar staat Syndesk voor. Om dit te garanderen, houden wij onze software up-to-date. We zitten geregeld rond de tafel met externe partners met als doel uw dagelijkse handelingen eenvoudiger en sneller te laten verlopen. Op die manier bespaart u tijd die u kan inzetten op andere taken. Zo werken wij reeds een aantal jaren samen met:

Sinds eind 2020 hebben we integraties gerealiseerd met twee nieuwe partners.

Zorgeloos verzenden van communicatie met één muisklik

Met Symeta-Hybrid (Colruyt-groep) hebben we een partner in huis die met haar Mail-IT-Wizetoepassing toelaat om vanuit Syndesk alle communicatie automatisch via Bpost te laten verlopen. Na enkele gesprekken met syndici, ontdekte het bedrijf dat gebruikers het liefst de oplossing rechtstreeks in hun syndicussoftware geïntegreerd zagen. En zo geschiedde. Met Syndesk hebben we dit gerealiseerd en vergemakkelijken wij uw werk als syndicus.

 

Als je merkt welk comfort je krijgt als beheerder en welke tijd je bespaart qua verzending, wordt het duidelijk dat de samenwerking een merkbare meerwaarde biedt. U kan als gebruiker op een vlotte manier eender welke communicatie uit Syndesk in de achtergrond laten verwerken (afdrukken, envelopperen, frankeren en verzenden inclusief retourafhandeling).

 

Deze integratie biedt een totale ontzorging van het verzendproces naar de VME: “Bij het team van Mail-IT-Wize is het doel te kijken hoe we een totaaloplossing kunnen verzorgen voor onze klanten en partners. Wij leren bij door de vragen van Syndesk en passen zo onze dienst aan om beter te voldoen aan de noden van de syndicus”, aldus Yves Smits, Accountmanager bij Symeta-Hybrid.

Synchronisatie van VME-data voor snelle opmaak schadedossiers

Met Keypoint hebben we een tweede innovatieve partner in huis die zorgt voor een sterke extra in Syndesk. Deze integratie zorgt voor het synchroniseren van alle basisdata van uw gebouwen in portefeuille zodat u makkelijk een schadedossier kan opstarten binnen het KeyPoint-portaal. De relevante VME-data zoals alle gebouwdetails, informatie over de eigenaars, huurders en leveranciers worden via de ‘Keypoint Connect’-service realtime opgeladen. Zo wordt overbodig tikwerk en het ingeven van dubbele data vermeden.

 

De synergie tussen Keypoint en Syndesk kadert in het vergemakkelijken van het werk van de syndicus inzake schadeverzekerings-opvolging: “Aangezien wij als digitale assistent van de syndicus een aanvulling zijn op bestaande beheerpakketten, leek het logisch te bekijken hoe we met partners konden integreren. Zo kwamen we bij Syndesk uit: een partner die dezelfde visie deelt om elkaar te versterken in een toekomst van digitalisatie en automatisatie”, aldus Arne Bral, Business Development Manager bij Keypoint.

 

Vandaag bekijken beide teams om nog verder te integreren. Afhankelijk van hoe de markt evolueert, steken beide partijen de koppen bij elkaar om te bekijken hoe ze syndici de beste tools kunnen bieden.

 

Meer weten?

Contact
Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Blijf op de hoogte van onze software-ontwikkelingen, lees actuele updates en ontdek welke voordelen Syndesk creëert.